MARKAMIZ

Keep Out, 1996 yılında jean giyinmeyi seven ve diğer markalarda aradıklarını bulamayan gençlerin taleplerine cevap vermek üzere yeni bir marka anlayışıyla BATU TEKSTİL tarafından ortaya çıkarılmıştır. Keep Out, 21 yıllık bilgi birikiminin de verdiği güçle hızla değişen trendlere yönelik talepleri karşılayarak hedef kitlesine bu moda akımlarını iletmektedir. Ayrıca, her sezon moda trendlerinden, mağazalardan ve müşterilerin bizzat kendilerinden alınan bilgilerle Keep Out’un yaratıcı Tasarım Ekibi tarafından yeni tasarımlar hazırlanıp sunulmaktadır.

Günümüzde, Keep Out Türkiye içinde 300’den fazla satış noktasında ürünleri ile tüketicisini buluşturmakta olup yurtdışında da Rusya, Bulgaristan, Filistin, Ürdün, Lübnan, Suriye, İran, Irak, Libya, Mısır, Cezayir, Yunanistan, Kosova, Makedonya, Yakutistan ve Azerbaycan gibi bir çok ülkede koleksiyonlarını satışa sunmaktadır.

HEDEF KİTLE

Keep Out’un hedef kitlesi; son trendleri takip eden, jean giyinmenin rahatlığından vazgeçemeyen, eğlenceli ve maceracı insanlardır.

KONSEPT

Keep Out, bulunduğu her noktada kendisini en iyi şekilde temsil edebilecek bayilerle çalışmaktadır.